بچه اولم خیلی اذیتم میکنه شیر خودمو میخوره هرکار میکنم که دیگه شیرمو نخوره ول کن نیست
هشت هفته عزیزم
خیییییلی حالم از بارداری اولم بدتره هر لحظه دارم مرگ رو جلو چشام میبینم همش حالت تهوع هیچی نمیتونم بخورم اصلا از جام به سختی بلند میشم دیگه دارم دیوانه میشم
حالم بده برا دخترم خیلی بهتر بودم سیزده هفته ام پسره
معلم همیشه درد میکنه هر غدایی آی چای هر چی بخورم حالم داغون میشه حالت تهوع عق میزنم ولی استفراغ نمیکنم
داغون تر از اولی روزای سخت میگذرونیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.