۴ پاسخ

اره
من پیازو تف میدم بهش ادویه ها و رب میزنم تف میدم
گوجه سیب زمینی بادمجون کدو سیر دوحبه تف میدم اب میریزم میزارم جا بیوفته و میخوریم با سبزی خوردن به به خیلی حال میده
بهش فلفل قرمزم بزن با ی دونه عصاره الیت گوشت یا مرغ

یتیمچه منظورته؟

ما شمالیا دوس داریم بستگی به ذائقه داره
بادمجون رو ریز ریز من مربع ای کوچیک نمک بزن بزار آبشو بگیر پیاز سرخ کن بعد بادمجون اضافه کن باهم تفت بده هم گوجه رنده شده قاطیش کن تفت خوردن بعدش تخم مرغ بزن میتونی یه قاشق آبغوره هم بزنی دلخواهی

اره ما دوست داریم
بادمجون گوجه پیاز نگینی سیب زمینی بعضیا هم سیر میزنن خورد میکنم میریزم قابلمه بعد رب گوجه نمک فلفل سیاه زردچوبه اویشن با یکم آب قاطی میکنم میریزم داخلش به عنوان سس بعدم باید آبش جوری باشه که روی موادتو بگیره

سوال های مرتبط