۶ پاسخ

من ازنور راضی بودم،از شاهکار ومامایا راضی نبودم

آتلیه شاهکار. مامایا. تمیز و مرتب و منظم هر دوتاشون.

قطعا آتلیه شاهکار
کلی هم تنوع تم و لباس دارن خودشون
بلوار صیاد شیرازی هستن

عزیزم من کلا خانوادگی از ۲۰ سال پیش تا الان که پسرم ۷ سالشه میریم آتلیه نیما خیابان چنچنه فلکه گاز فوق العاده هستن

پولک.

من بردم پرو ماه تو معالی اباد راضی بودم

سوال های مرتبط