۷ پاسخ

من بچه سوممه الحمدلله
سیسمونی که از اولی مونده هنوز قابل استفاده هستن
لباس جدید براش میخرم ان شاالله

من دخترپسرن ولی همه سیسمونی رو استفاده میکنم چون جدید و نوعن .. فقط لباس و وسایل شخصی مث پستونک شیشه اینا میخام بگیرم

من فقط لوازم بهداشتی و شیشه شیر و پستونک و لباس های بچه اولم که تر تمیز بودن شستم که برای دومی استفاده کنم

منکه کلا رنگ نود گرفته بودم وسایل پسرمو که اگه دختر دارم شدم بتونم استفاده کنم لباس های که اصلا نپوشید و یا کم پوشید یا تمیز موندنم نگه داشتم که اگر پسر شد استفاده کنم

من هیچی براش نمیخرم همچی داره

جنسیت نمیدونم ولی اگه دختر باشه که چیزی نمیخرم
اگه پسر باشه یه چند دست لباس فقط میخرم
بقیه وسایل اولی هست

من بچه اولم پسر بود اینا دخترن ولی از خیلی از وسایلاش میتونم استفاده کنم اخه خرج اضافه نیمخوام بکنم فقط چیزایی ک لازمه میخرم
مثا شیشه شیر و پستونک و لباس و...

سوال های مرتبط

مامان آمین🚗 نورماه🦄 مامان آمین🚗 نورماه🦄 هفته سی‌ودوم بارداری