۹ پاسخ

4 سالگی سخته
۵ سالگی سخت تر
معنای استقلال رو فهمیدن و همش میخوان خودشون کاراشونو بکنن و گیر میدن ول نمیکنن😅😅

من میگم سه سالگی به بهتره دوسالگی البته هربچه ایی متفاوت خااهر یکی نوزادی خوبه یکی سه سالگی یکی پنج سالگی

بنظرم تا الان سخت ترینش ۴ تا ۵ سالگیه

هرچی میرن بالاتر بدتر میشن پسر من ۳ و ۴ سالگیش خیلی خوب بود هرچی میگفتم گوش میکرد الان که ۵ سالش شده اینقدر لجبازی میکنه که نگو یعنی دیگه روانیم کردم خودمم که تو این وضعیت اصلا حوصله ندارم همش داریم دعوا و جیغ و داد میکنیم باهم😂😂😂😂

وای پسرمنم ۲ماهدیگه ۳سالش میشه ولی ۲سالگیشم همچین اروم نگذشت الان چندماهه خداروشکرخوب شده یعنی۳سالگیم بحران داره😩

هم دوسالگی هم سه سالگی سخته اما سه سالگی سخت تره

بنظرم۴و۵سالکی سختتره

هر سنی دردسر خودشو داره
من دخترم ۸ سالشه پسرم ۳ سالشه
با دخترم بیشتر مشکل دارم تا پسرم

هرچی بزرگتر دردسرش بیشتر😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری