4 سالگی سخته
۵ سالگی سخت تر
معنای استقلال رو فهمیدن و همش میخوان خودشون کاراشونو بکنن و گیر میدن ول نمیکنن😅😅
من میگم سه سالگی به بهتره دوسالگی البته هربچه ایی متفاوت خااهر یکی نوزادی خوبه یکی سه سالگی یکی پنج سالگی
بنظرم تا الان سخت ترینش ۴ تا ۵ سالگیه
هرچی میرن بالاتر بدتر میشن پسر من ۳ و ۴ سالگیش خیلی خوب بود هرچی میگفتم گوش میکرد الان که ۵ سالش شده اینقدر لجبازی میکنه که نگو یعنی دیگه روانیم کردم خودمم که تو این وضعیت اصلا حوصله ندارم همش داریم دعوا و جیغ و داد میکنیم باهم😂😂😂😂
وای پسرمنم ۲ماهدیگه ۳سالش میشه ولی ۲سالگیشم همچین اروم نگذشت الان چندماهه خداروشکرخوب شده یعنی۳سالگیم بحران داره😩
هم دوسالگی هم سه سالگی سخته اما سه سالگی سخت تره
بنظرم۴و۵سالکی سختتره
هر سنی دردسر خودشو داره
من دخترم ۸ سالشه پسرم ۳ سالشه
با دخترم بیشتر مشکل دارم تا پسرم
هرچی بزرگتر دردسرش بیشتر😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.