ینی س سالگی هم دوباره باید ببرم واکسن بزنم 🫠گفتم یمدت راحتم
من هنوز واکسن کزاز نزدم
من هم پیامش اومد هنوز نبردم
واکسن داره مگ ۳سالگی
اینارو که بچه نوزاده میزنن باز این چه داستانیه😐
عزیزم درد هم داره و بعدش تب اینا نمیکنه اخح ب منم گفتن پسرمو ببرم ترسیدم نبردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.