۶ پاسخ

ینی س سالگی هم دوباره باید ببرم واکسن بزنم 🫠گفتم یمدت راحتم

من هنوز واکسن کزاز نزدم

من هم پیامش اومد هنوز نبردم

واکسن داره مگ ۳سالگی

اینارو که بچه نوزاده میزنن باز این چه داستانیه😐

عزیزم درد هم داره و بعدش تب اینا نمیکنه اخح ب منم گفتن پسرمو ببرم ترسیدم نبردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۹ ماهگی