۷ پاسخ

منم از شیر میدم میگم یهو بچه عادت کنه ب اب جوشیدع یبارم دردسترس نباشه مریض شه دگ همونی خودمون میخوریم میدم ولی برا شیرش اب جوشیده

من که جوشیده میدم

تصفيه جوشيده شده ، جايي برم تصفيه نباشه آب معدني مي جوشونم

برا شیرش میجوشونم ولی حالت عادی اب معمولی بهش میدم

اب تصفیه جوشیده شده

اب تصفیه جوشیده باید داد

من اب تصویه

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی