آره متاسفانه منم خیلی ناراحت میشم وقتی میبینم تمام تلاش برای قطعه شیر و شیره شبه
من خودم به هیچ عنوان تا دوسالگی حتی شیره شبشو قطع نمیکنم چون کم اشتهاس شبم شیر نخوره بچم وزن نمیگیره. بخاطرش خوابمو فدا میکنم اما ۳ بار تا صبح شیر درس میکنم اصلنم ناراضی نیستم❤️
حداقل باید تا ۲۰ ماه بخوره بچه تا دوسال هم خورد چه بهتر من نمیدونم چرا اینجا زود قطع میکنن بچه و میگن خاصیتی نداره درست بعد یک سال وزن گیری بیشتر رو غذا و مهمتر ولی اینجوری نیست که شیر اهمیتی نداشته باشه تعداد دفعاتش کم میشه بعد یکسال ولی قطع نباید بشه منم روزی ۳ بار میدم صبح . ظهر. شب
تا دو سال نه
ولی زیر یکسال هم نه
تا ۱۸ ماهگی میگن بگیرید عالی ترین تایمه
دکتر پسر منم همچنان تاکید داره روی شیر
آره خیلیارو دیدم ولی اشتباه. بچه ای که تا ۲ سال شیر بخوره من شنیدم استخون هاش محکم میشه .
حدثال تا ۱۸ ۲۰ ماهگی بدی بعد اون شروع کنی کم کردن
منم روزی ۳ بار میدم دکترشم گفت بده همینو
من یکسال و ۶ ماه و ۱۰ روزش بود قطع کردم ولی روزی دو لیوان پر شیر پاستوریزه میدم
من پسرمو گرفتم چون کلن شیرمیخورد به جاغذا
بعد از یکسالگی باید دفعات و کم کرد و بعد از دوسالگی کامل قطع کرد
ولی واقعا صبر میخواد
من دخترم ۱سالوهشت ماهشه دو روزه دارم میگرمش
یکسال بچه بشه براش شیر خاصیت خاصی نداره فقط الان غذا خیلی مهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.