۵ پاسخ

همین برنج آبکش هم میخوای بکنی مشکل نداره بزار خوب بپزه ک نرم باشه

بله میتونی بدونی البته دمپختک خیلی خاصیتش بیشتره .برنج نیم دانه و گوشت چرخ کرده هویج رنده شده ماش یا عدس خیس خورده بزار بپزه با کره ...

اره مگه نمیدادی

برنج نیم دانه بگیر بذار خیس بخوره
بعد نیم ساعت تا چهل دقیقه بذار با آب بجوشه بعد یه ربع دم بذار آخرم روش کره بریز

اره همینجوری ک واس خودتون درس میکنیو یکم وا رفته تر

سوال های مرتبط

مامان ليانا مامان ليانا ۱ سالگی