کدوم یکی از این شیر دوش ها خوبن ؟

تصویر
۶ پاسخ

منم برقی گرفتم ۹ تومن زیاد استفاده نمیشه اول دستی گرفتم به درد نخورد اصلا

من گرفته فقط پولم رفت

برو بیمارستان بدوشن برات شیر دوش خیلی نیاز نمیشه

به من گفتن این خیلی سخته دست اذیت میشه اگ بخوای داعم استفاده کنی

سلام عزیزم خوبی ؟ حالت خوبه نی نی خوبه

من برقی گرفته بودم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی