۱۸ پاسخ

مبارکه عزیزم دارو استفاده کردی

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم
منم دو روز تاخیرم امروز بی بی چک منفی بود

یعنی نینی داریییییی 😍😍😍

واسه منم همینطوری بود از اینم کمرنگ مبارکه

بله عزیزم مثبتی مبارک باشه

چرا زود تست میزنید بزارید حداقل ۵روز بگذره اینجوری استرس هم‌نمیگرتون
مبارک

مثبتی عزیزم
علائم چی داری؟

باورت بشه مبارکه 😍

خدایا بعد سه سال عذاب این دکتر اون دکتر یعنی بالاخره شد

بله مثبت اگه میخوای مطمن تر بشی فردام بزن یا پس فردا

ب نظر من مثبته . برا منم همین قدر حاله داشت بتا دادم مثبت بود 🥰

بله مثبته مبارکه😍

فردا باز تکرار کن ناشتا
چندروز تاخیری

مثبتی ماهم دعا کن گلم🙂

بله عزیزم مثبتی دو روز دیگ بیبی بزن پررنگ تر میشه برو بتا بده😍❤

ایشالله ب سلامتی و مبارکی

هاله داره

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا هفته دوازدهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم🩷 مامان معجزه زندگیم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان مرد کوچولو🩵🧸 مامان مرد کوچولو🩵🧸 ۴ ماهگی