۵ پاسخ

وقتی میخااره ینی دارن جوش میخورن بخیه هاا ،،دارن ترمیم میشن

وقتی کارمیکنم و زیاد سرپام استراحت هیچی ندارم اره عمیطو میشم

آره منم همینم

اره دیگه دارن ترمیم میشن

واسه به غیر از اینا وقتی زیاد کارکنم درد میکنه جای بخیه م

سوال های مرتبط

مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی