۹ پاسخ

بهترین زمانش دوم و سوم پریودیه

دومی یا سومین روز

من نگفت کی بده دیروز دیدم هنوز ۹ روز به پریم مونده

من چون با آزمایش پرولاکتین و تیروئید همزمان آزمایش دادم روز ۳ پریودی رفتم

روز دوم یا سوم

فرق نداره چون ذخیره ی چیزه ثابته

به من دکترم گفته دوم پریودی برم

میخایی سوم چهرم سیکلت برو

من یسری خارج سیکل انجام دادم یبارم چهار سیکل میکن هرزمان بدی مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری