بهترین زمانش دوم و سوم پریودیه
دومی یا سومین روز
من نگفت کی بده دیروز دیدم هنوز ۹ روز به پریم مونده
من چون با آزمایش پرولاکتین و تیروئید همزمان آزمایش دادم روز ۳ پریودی رفتم
روز دوم یا سوم
فرق نداره چون ذخیره ی چیزه ثابته
به من دکترم گفته دوم پریودی برم
میخایی سوم چهرم سیکلت برو
من یسری خارج سیکل انجام دادم یبارم چهار سیکل میکن هرزمان بدی مشکلی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.