بنظرتون مثبته؟😞

تصویر
۳۲ پاسخ

هیچ کار نکن قربونت خوش امده باهم دیگه بزرگ میشن بعدش دیگه فکر اساسی کن که دیگه نشه

وای یا علی😑😑

اره عزیزم

نه منم از وقتی پسرم بدنیا اومده بود پریود نشده بود ام
چند روز پیش بی چک بردارشتم از ماله تو پر رنگ دوخط بود
یکی دیگ برداشتم منفی دوبارع سومی برداشتم منفی
دیروز پریود شدم
اگه مطعمنی رابطه ‌ات جلوگیری داشت نگران نباش دوبارع بی بیچک بردار🫶

وقتی دوتابی بی چک پررنگ باشه پسرهست وقتی این جورع دختره

بله دختره

ب نظرم یکی دیگه هم بزن

مبارکه 🫤

من جلو گیریم طبیعی بود یعنی یه بار فقط سکس داشتیم چونکه خیلی درگیر بودیم یعنی با این یه بار همش تقصیر شوهرم بود

مبارکه مبارکه اومدنش تو زندگیت مبارکه

بنظرتون باید چکار‌کنم البته شوهرم دوس داره میکه دوتا بیاریم تموم ولی من قصدم این بود دوسال از بچه اولم بگذره

وای نه توان مونده نه حالو حوصله

من از وقتی دخترم به دنیا اومد نه جلوگیری کرد م نه چیزی شیش ماه شد و چیزی اتفاق نیفتاد🤣

نمیفهمم باید چی بگم

😩😩😫😩😫😫😫😩😩

آره😕

ایشالله ک خیره🥲

مبارکه😍

وای فوبیای منننننن🥴

اره من بی بی چکم همین بود ۳ روز ب موعدم رفتم بتا دادم مثبت بود

بله عزیزم

آره انشاالله🙏❤️🥰
برا منم دقیقا اینطور ‌ بود
دخترم الان نزدیک 3 ماهش 🥰❤️😍

خیلی زیاد 😁

مال من ایطور بود الان پنج ماهشه😑♥️

از این مثبت تر

یاخدا😓
خوش قدم باشه😅

اره🥲

ای وای🤪

دوخط دیگه برای خودته.....پریود میشدی؟؟؟

آره😐😐

بلهههه

صد درصد

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ارشان مامان ارشان ۲ ماهگی
مامان دوفسقلی👶💕.... مامان دوفسقلی👶💕.... ۱۷ ماهگی
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آوینا مامان آوینا ۱۱ ماهگی
مامان مهدی یار جان💙 مامان مهدی یار جان💙 ۴ ماهگی
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی