۷ پاسخ

من هم شیر خودم میدم و هم شیر خشک
۶۰ میدم کلا

من اول ۶۰ تا میدادم سیر نمیشد تازه کردم ۹۰ تا
شما شیرخشک چی میدی ؟

۹۰ درست کن عزیزم ،۳ پیمانه

خب الان ۸۰ تا درست کن درجه ها ک دیگه فرق نداره،ی خط قبل ۹۰ مبشه ۸۰

خو مگه شصت تا نمیخوره؟

۶۰ تا درست کن ببین چقد میخوره

خوبه این شیشه بی بی لنده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۴ ماهگی