منم سوالم اینه ته این رفلاکس نه گریه بیخود بیخوابی کی
سه ماهگی اکثرا تموم میشه
من پسرم الان سه ماهشه خیلی بهتر شده گریپ میکسچر میدم به نظر من که تموم شده چند مدتیه دیگه به خاطر کولیک گریه نمیکنه فقط غذا
از کجا بفهمیمم کولیک داره بچمون
برا منم کمتر شده ایشالا برا شما هم ماه ۳ کمتر میشه
پسر من تا دوماهگی بود بعد سه ماهگی رفلاکسش شروع شد تا همین الان
پسرمن تا دوماهگی بود البته با اینفاکول خوب شد
۶ ماهگی
۶ماهعزیزم
من بچم الا دیگ دلدرد کولیکش تموم شد خداراشکر کمتر شد
وااااای تا ۶ماهگی 😩
از دوماهگی کمتر میشه
وایییی منم دیگه خسته شدم از کولیک پس کی تموم میشه 😭 اگه تا ۶ ماهگی باشه که باز تا اون تموم نشده درد دندونه🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
4 تا 6 ماهگی متغیر
به من گفتن ۴ ماهگی
دختر من یک ماه
۶ ماهگی البته بازم بستگی به بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.