کسی بوده شکمش کوچیک باشه سونو رشدش خوب باشه؟

۶ پاسخ

من
معلوم نیست باردارم یکشنبه عمل دارم بچمم سه کیلوعه نرماله

سلام آره من شکمم کوچیکه ولی همیشه وزنش از حالت طبیعی هم بالاتره نگران نباش

آره عزیزم اصلا وزن جنین به اندازه شکم ربطی نداره منم شکمم خیلی بزرگ نیس

بلع من

وزن بچه ب شکم شما هیچ ربطی نداره گلم نگران نباش
مغریجات بخور میوه بخور

منم شکمم کوچیکه هنوز سونو نرفتم انقد فکرم درگیر وزنشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری