پسر من یکم قیافشو اینور اونور میکرد ولی میخورد ولی پدیا بست و اصلاااا
دخترمن ازش متنفره 😑
من برای اولین بار امروز دادم خورد ولی خب طمعش و بوش خیلی تنده بیچاره وقتی قورت داد بدنش لرزید
پسر من خیلی دوس داره
هم مولتی ویتامین ویواکیدز
قطره اهن هم سیدرال گوچه رو خیلی دوس داره
پسر من نخورد بوی تندی هم داره اما یورو ویتال رو میخوره
دختر من میخوره .پدیا بست نمیخورد ولی این از پدیا بهتزه میخوره
خیلی خوبه آسنا فقط همینو میخوره
دختر من ک میخوره
نسبت به بقیشون فک کنم طعم و بافتش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.