بچها این مولتی طعمش خوبه

تصویر
۸ پاسخ

پسر من یکم قیافشو اینور اونور میکرد ولی میخورد ولی پدیا بست و اصلاااا

دخترمن ازش متنفره 😑

من برای اولین بار امروز دادم خورد ولی خب طمعش و بوش خیلی تنده بیچاره وقتی قورت داد بدنش لرزید

پسر من خیلی دوس داره
هم مولتی ویتامین ویواکیدز
قطره اهن هم سیدرال گوچه رو خیلی دوس داره

پسر من نخورد بوی تندی هم داره اما یورو ویتال رو میخوره

دختر من میخوره .پدیا بست نمیخورد ولی این از پدیا بهتزه میخوره

خیلی خوبه آسنا فقط همینو میخوره

دختر من ک میخوره
نسبت به بقیشون فک کنم طعم و بافتش بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی