برو آذر حبیبی
امام سجاد عمل میکنه
بهترین دکتریه که بعد چندین سال رفتم پیشش
و خوشحالم دوران بارداری و سزارین رو با ایشون بودم
پشیمون نمیشی هم تو کارش خبره هست هم خوش اخلاقه . نصف شب هم زنگ بزنی بهش راهنمایی میکنه راه حل میگه . خلاصه بهترینه
من قبل عید سزارین شدم قیمت جدید نمیدونم
علتش چیه که میخوایید بیمارستان سجاد باشه ؟
بنظرم مهارت و اخلاق دکتر مهم تره ، شما الویت اولتون انتخاب دکتر باشه که طی این مدت همراهیتون کنه و شمام بهش اعتماد کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.