۲ پاسخ

برو آذر حبیبی
امام سجاد عمل میکنه
بهترین دکتریه که بعد چندین سال رفتم پیشش
و خوشحالم دوران بارداری و سزارین رو با ایشون بودم
پشیمون نمیشی هم تو کارش خبره هست هم خوش اخلاقه . نصف شب هم زنگ بزنی بهش راهنمایی میکنه راه حل میگه . خلاصه بهترینه
من قبل عید سزارین شدم قیمت جدید نمیدونم

علتش چیه که میخوایید بیمارستان سجاد باشه ؟
بنظرم مهارت و اخلاق دکتر مهم تره ، شما الویت اولتون انتخاب دکتر باشه که طی این مدت همراهیتون کنه و شمام بهش اعتماد کنید

سوال های مرتبط

مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری