خانومادخترم تب داره چیکارکنم

۳ پاسخ

برا پاشویه تو آب یخورده ابلیمو بزار
اگه تبش زیاده قطره استامینوفن بش بده

با آب ولرم پاشویه کن
بزار زیرپاش
من زیر پا پیشونی گذاشتم

لباساشو کم‌کن
پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان آیساخانوم مامان آیساخانوم ۱ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی