دادم میرم برازایمان برام دعاکنید😭

۲۰ پاسخ

ایشالا بسلامت بری و با دختر خوشگلت برگردی

انشالله صحیح سالم زایمان کنی قشنگم

ان شالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم نگران نباش زایمان پروسه سختی خودش داره ولی در عوض لذت مادر شدن داری وقتی بچت میگیری بغل حس خیلی قشنگی تجربه میکنی

انشاالله که همتون زایمان راحتی داشته باشید عزیزم ❤️❤️

منم دوهفته دیگه زایمان میکنم دعا کن بچمو سالم بغل کنم

ایشالا راحت زایمان کنی ب امید خدا و اهل بیت

برو بسلامتی با قند عسلت برگردی عزیز
خدا پشت و پناهت 🩵🩵

با حال خوب برو عزیزم خذا پشت و پناهت داری میری ک روی ماه تودلی قشنگتو ببینی شاد باش خب🥹♥️🍼🤗🤗🤗🤗🤗🥳🥳🥳🥳🥳🥳

انشالله که به سلامتی و خوشی بغلش کنی برو خدا به همرات

بسلامتی گلم

انشاالله بسلامتی بغلش بگیری❤
برای ماهم دعا کن

برو به سلامت عزیزم

دعامون کن نی نی ما هم صحیح و سالم سر وقت بدنیا بیاد

موفق باشی عزیزم
تو میتونی
برو ک وصال نزدیکه
اگه زایمانت طبیعیه حتما ماما همراه بگیر

به سلامتی عزیز برا ماهم دعا کن♥️

میارکه. بسلامتی عزبزم. یادت باشه. فقط نفس عمیق. بکش. اونجا.

انشالله نی نی تو به سلامتی بغل کنی برای منم دعا کن چند ساعت دیگه سز دارم

انشالله به سلامتی نی نی قشنگت بغل کنی برای ما هم دعا کن زودتر این روزا تموم بشه و نی نیامون سالم بغل کنیم.

چرا گریه خوشحال باش ما محتاج تریم ب دعا شما عزیز دلم انشالله راحت زایمان کنی برای منم خیلی دعا کن بگو خدایا مشکل این بنده تو هم حل کن💋

بروبسلامت عزیزم

سوال های مرتبط