۳ پاسخ

اره میشه منم تا روز دو پریودی هنوز این علائمو داشتم

فکر نکنم امپول ازاد سازی اینقدر بتونه علائم نشون بده نهایت چند روز اول نه الان که نزدیک موعدتی
ان شاالله که خیره

اره ممکنه عزیزم انشاءالله که برای شما اینجوری نباشه باردارباشین

سوال های مرتبط