من فقط مادرشوهرم میبرش تا ۱ سال بلد نیستم ببرمش😂
من از ۱۰ روزگی خودم بردم
خودم
خودممیبرم. ی چهارپایه کوچیک میزارم زیرم بچه رو میزارم رو پاهام با ی دستم خوب نگهش میدارم و با دست دیگم میشورم با دستم رو سر و بدنش آب میریزم چون حس میکنم از فشار آب میترسه و زیاد ورجه وورجه میکنه
من که نمیبرم شوهرم میشوره تحویل من میده🥰
از چهل روزگی خودم میبرم فقط شوهرم با حوله میگیره میبرش
شوهرم تنهایی میشوره میده بمن بقیه کاراش با منه
من از اول تنهایی بردم فقط ده روزگیش مامانم شستش
بعضی وقتا خودم تنها بعضی وقتا شوهرم تنها. تو حمام توالت فرنگی داریم. روی اون میشینیم بچه رو بین دو تا پا سفت نگه میداریم و میشوریم
خودم میبرم
با شوهرم
خودم تنها
بنام خدا هنوز مامانم
خودم میبرم فقط چون حموم تو راهرو هست شوهرم میاد با حوله از دستم میگیره میبره اتاق
اوایل مامانم ولی تازگیا یع ماهی هست با شوهرم وقتیم شوهرم نیست تنها
من با شوهرم میبرمش
من خودم میبرمش تنهایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.