۴ پاسخ

من هنوز نبردم چون هوا فعلا خوبه پارک و بیرون فعلا خوبه حالا گرم که بشه خانه بازی اکسین میبرم

خوشبحالت عزیزم شمالی همیشه سرسبز و قشنگ.
کیف میکنه آدم دریا و سرسبزی و قشنگیه همش اونجا

منم لایک کن ببینم👍🏽

خانه بازی تاتی
سیاره من
سیمین اور
اسمورفها
اکسین

سوال های مرتبط