۲ پاسخ

بله من دندون عقلامو در دوران شیردهیم جراحی کردم ... وقتی بخیه بزنن خیلی خونریزی کمتر میشه...بستنی بخورید ...با نی مایعات نخورید...غذا و مایعات داغ نخورید...اگر بخیه هاتون اذیته غذاهای سفت که نیاز به جویدن داره اولش نخورید بیشتر غذاهایی که حالت سوپ داره بخورید... آب دهنتونو خارج نکنید به اصطلاح تف نکنید باعث افزایش خونریزی میشه


در نت هم سرچ کنید مراقبت هارو گفته

منم میخوام برم دندون عقلم رو بکشم تا ببینی آمپول بی حسی که میزنه رو شیر اثر میذاره ؟

سوال های مرتبط

مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی