نبابا نگرفتم
من به سونو گفتم جنسیتو نوشت تو کاغذ گذاشت تو پاکت بعد با همسرم شب دوربین رو روحالت سلفی گذاشتیم و حدسمونو گفتیم وباهم پاکت رو باز کردیم این به نظرم قشنگ تره تاجشن اخه جشن خیلی زحمت و هزینه داره چه کاریه اخه ما دوتایی گرفتن رو دوست داشتیم
من گرفتم ولی کادو نداشتیم همه همین طوری اومدن
یک هدیه کوچیک مثل لباس بچه، عروسک و... یا باکس گل و اینا
برای جنسیت کادو نمیخواد نهایتش یه گل برای تیریک میتونی ببری
کادو خاصی نداره ولی میتونی یه چیز کوچیک ببری ،مثل جغجغه و عروسک و یه دست لباس ،کادوی خاصی نیاز نیست
گل و شیرینی میارن معمولا
منک نگرفتم ولی خالم برا دخترش گرف کادویی ندادیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.