نمیدونستی با شیشه شیر بدی سینه ات ول میکن؟؟
پسرمنم دوماهگی اینجوری شد من مقاومت کردم گریه میکرد بهش شیر خشک ندادم بزور بهش سینه نده یا راهش ببر تکونش بده شعر بخون بزا حواسش پرت شه اگرم خیلی گریه کرد با قطره چکون شیر بده یه چندروز صبوری کنی اوکی میشه
بهتر.... بچه من ممه خورد شیشه نه..
مامان گلی میتونی عکس نوزاد و بارداری و... رو با من آتلیه ای کنی انواع تم اجرا میشه به سلیقه خودتون با آتلیه طبیعی مو نمیزنه با مناسب ترین قیمت فقط توی روبیکا پاسخگو هستم09043693316 پیام بدید. آتلیه آنلاین نیل آی
عزیزم شیرخشک رو تو شیشه بهش میدی؟
معمولا تو خواب سینه رو میگرفت شیشه هم دکتر براون گرفتم براش که مشابه سینه مادره شیر خودمو میدوختم با شیشه میدادم که طعم شیر براش یکی شه
میگن بعد ی مدت بچه یکی رو انتخاب میکنه شیر مادر یا شیر خشک
بچه رفیقم شیر مادرو انتخاب کرد بچه من شیر خشک دیگ شیر منو نمیخوره در صورتی ک قبل اون هردو رو مرتب میدادم بهش
سلام عزیزم
طبیعیه بچه کم کم فرق سینه و شیشه رو میفهمه و خب مسلما شیشه راحت تر و کم زحمت تر از سینه است و شیشه رو انتخاب میکنه . منم مثل شما بودم خیلی غصه خوردم ولی نا امید نشدم و ادامه دادم
سلام
خب بدوش. شیرتو و بده بهش
معمولا بچها دوتا رو باهم نمیگیرن
توهم سعی کن بدوشی و بهش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.