انقدر خودتون رو درگیر جزئیات نکنید تورو ب خدا
اگه مشکلی باشه دکتر رودربایسی ک نداره همونجا بهت میگه وقتی نرماله همه چی این همه فکر و خیال واسه چی تازه همه ی این درصدا با کلی خطا همراس مگه ماها یا حتی نسلای هشتاد و اینا با این چیزا ب دنیا اومدن
صدکش خوب بوده میانگین بوده از میانگین کمی بالا تر حتی
این سوالا رو از دکترت بپرس اخه کی بهتر از دکتر میدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.