۳ پاسخ

انقدر خودتون رو درگیر جزئیات نکنید تورو ب خدا
اگه مشکلی باشه دکتر رودربایسی ک نداره همونجا بهت میگه وقتی نرماله همه چی این همه فکر و خیال واسه چی تازه همه ی این درصدا با کلی خطا همراس مگه ماها یا حتی نسلای هشتاد و اینا با این چیزا ب دنیا اومدن

صدکش خوب بوده میانگین بوده از میانگین کمی بالا تر حتی

این سوالا رو از دکترت بپرس اخه کی بهتر از دکتر میدونه

سوال های مرتبط