من ی هفته پیش رفتم گف دوتا ۲۰داری آزادسازی و فلان هم زدم بنظرتون میگیرع لطفا دعا کنین تو نداری کلی هزینه کردم جدا از پول جفتمونم ناامید میشیم الان ذوقشو داریم
من دوتا ۲۰ یه ۱۹ نمیدونم کدوم گرفته یا هنش گرفته خبرندارم حالا😄😁
۳۵باشه چی🤣
۱۸ تا ۲۲
من 17و 20داشتم نمیدونم کدومش گرفته
15 به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.