فولیکول اندازه اش باید چقدر باشه که بگیرع؟

۶ پاسخ

من ی هفته پیش رفتم گف دوتا ۲۰داری آزادسازی و فلان هم زدم بنظرتون میگیرع لطفا دعا کنین تو نداری کلی هزینه کردم جدا از پول جفتمونم ناامید میشیم الان ذوقشو داریم

من دوتا ۲۰ یه ۱۹ نمیدونم کدوم گرفته یا هنش گرفته خبرندارم حالا😄😁

۳۵باشه چی🤣

۱۸ تا ۲۲

من 17و 20داشتم نمیدونم کدومش گرفته

15 به بالا

سوال های مرتبط

مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هفدهم بارداری
مامان 💙mahva🩷mahyar مامان 💙mahva🩷mahyar روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری