۳ پاسخ

نه خیلی خوشمزه میشه

شیرو‌ونشاسته و زرده تخم مرغ و آرد و شکر یا خرما رو میزاری قوام بیاد خیلی خیلی خوشمزه میشه دسر میشه شبیه پان اسپانیاس دستور پان اسپانیارو بزن برات میاره

درست نکن بدمزه

سوال های مرتبط

مامان سامیار و شاهان مامان سامیار و شاهان ۲ سالگی