۴ پاسخ

اره راست گفتن منم از موقعی ک روزی هشتاده تا لیوان اب میخورم بوی بده رفت کامل

منمممم همش دارم لباسمو عوض میکنم
حس میکنم یه بوی خاصی میدم
عفونتم نیس انگار

مانم منم یه هفتس اینجوری شده ترشحاتم عادیه اندازه همیششونه بیشتر نشده ولی یه بویی میده بوی بدی هم نیست مثل عفونت ولی یه بوی خاصی میده کلا وقتی میرم سرویس هم بو میبرم نمیدونم فکر کنم بخاطر تعادل هورمونی مون باشه

اگه دنبال لباس نوزادی هستی هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

سوال های مرتبط