۲ پاسخ

منم چند روز‌دیگه میشه ۴۰ نبستم شکمم گنده موند😔

مم روز سوم بعد از عملم بستم شکمم کامل رفت تو خیلی خوب شده‌ . مارکشم تن یار هست.هنوزم روزی دو سه ساعت میزارم

سوال های مرتبط