۶ پاسخ

اره درسته

من قبل بارداری فیبروز و شیدینگ انجام می‌دادم.بله کاملا تاثیر داره،سه روز بعد از اتمام پریود برو انجام بده.به دلخوشی ایشالا 🌼

منم اینو شنیدم.
برای اطمینان بذار تموم بشی

انجام ندی بهتره .تاثیر داره تو رنگ نگرفتن

اره نیاید پریود باشی

در مورد رنگ مو شنیدیم ولی شدینک نه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو😍 مامان کوچولو😍 ۲ سالگی