کی iui کرده بیا بی بی زدم یازدهم پست قبلی

۴ پاسخ

الان روز 7 آی یو آی هستم
نمیدونم چرا امروز سمت چپم همش نبض میزنه عصبی شدم دیگه
دلیلش چی میتونه باشه؟

من دکترم گفت 16 روز حداقل بگذره بعد برو بتا بده

هاله داشت یا نداشت

عزیزم زود زدی بزار ۱۴ iuiبزن

سوال های مرتبط

مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری