خانومایی که iui کردین کی بی بی چک زدین ایا علائمی داشتین؟

۱۱ پاسخ

خب خداروشکر ۱۱ماه اقدام بود تنبلی اینا هم نداشتم اما چون تعیین چنسیت بودم ماهی یه بار میتونستم اقدام کنم دیگه طولانی شد رفتم ای یو ای بله مطب خصوصی

ت مطب انجام داده خصوصی رفته

الان شما چقدر اقدامی عزیزم

دوسال اقدام میگه همه چی اوکی بود نمیشد

الان تازه شش هفته شده براش

اره عزیزم یکماه ک انجام داد گف پنج تومن

پسرا چرا iui عزیزم بچه اولت چن سالشه

آهان دوستم انجام داد اصفهان گفت پنج تومن

برای بچه اول میخای انجام بدی

عزیزم شما آی یو آی تعیین جنسیت انجام دادید؟

سلام هزینه iuiبالاست؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته هجدهم بارداری