سیزدهمین روز iui و بی بی جک منفی ....

۷ پاسخ

دقیقا مثل من. منم ۱۳ iui و بی بی چک منفی... خیلی نا امیدم فک نکنم باردار باشم دیگه . هعی حکمت خدا چیه نمیدونم .توکل بر خودش

ای بابا
هممون دیگه خسته ایم نمیکشیم😭

میشه بگی علائم چه داشتی ؟

همین الان برات دعا کردم از خدا خواستم خیلی زود قسمتت کنه

گلی انشالا مثبت بشه؟میشه بگی قزوین پیش کدوم دکتر؟بیمارستات ولایت نرفتی؟

عزیزم تا روی ۱۴ ک کلا نباید بی بی چک بذاری، از روز ۱۵ ب بعد ک اثر آمپول از بین میره نتیجه معلومه الان مثبت و منفی کاذب ممکنه باشه توی این روز ک شما زدی

خدا به هممون صبر بده😔
من که دیگه واقعا نمی‌دونم چیکار کنم
هر کاری می‌کنم خدا قسمتم نمیکنه
حسرت مادر شدن دارم😔

سوال های مرتبط

مادر دوقلوها مادر دوقلوها قصد بارداری