دقیقا مثل من. منم ۱۳ iui و بی بی چک منفی... خیلی نا امیدم فک نکنم باردار باشم دیگه . هعی حکمت خدا چیه نمیدونم .توکل بر خودش
ای بابا
هممون دیگه خسته ایم نمیکشیم😭
میشه بگی علائم چه داشتی ؟
همین الان برات دعا کردم از خدا خواستم خیلی زود قسمتت کنه
گلی انشالا مثبت بشه؟میشه بگی قزوین پیش کدوم دکتر؟بیمارستات ولایت نرفتی؟
عزیزم تا روی ۱۴ ک کلا نباید بی بی چک بذاری، از روز ۱۵ ب بعد ک اثر آمپول از بین میره نتیجه معلومه الان مثبت و منفی کاذب ممکنه باشه توی این روز ک شما زدی
خدا به هممون صبر بده😔
من که دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم
هر کاری میکنم خدا قسمتم نمیکنه
حسرت مادر شدن دارم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.