۶ پاسخ

بزن من روز ۱۱زدم. امروزه هاله داد

من ۴ روز مونده به موعدم زدم منفی بود🚶🏻‍♀️
میترسی بزنی منفی شه ازون ورم نزنی همش ذهنت درگیره که یعنی مثبت یا منفی😂🤦🏻‍♀️

نترس بزن خودتو خلاص کن

منم دیشب زدم منفی شد بااینکه ازادسازی نزده بودم زود نزن عزیزم

عزیزم استرس برات بده

روز ۱۴ باید بزنی

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته شانزدهم بارداری