بزن من روز ۱۱زدم. امروزه هاله داد
من ۴ روز مونده به موعدم زدم منفی بود🚶🏻♀️
میترسی بزنی منفی شه ازون ورم نزنی همش ذهنت درگیره که یعنی مثبت یا منفی😂🤦🏻♀️
نترس بزن خودتو خلاص کن
منم دیشب زدم منفی شد بااینکه ازادسازی نزده بودم زود نزن عزیزم
عزیزم استرس برات بده
روز ۱۴ باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.