3روز تاخیر بزن
۱٠روز تاخیر بزن مثبتی ان شاالله
من 4روز تاخیرم هنوز نزدم
امیدوارم دلت شاد بشه
فعلا تحمل کن 2 روز دیگ بعد بزن انشالله مثبت میشی عزیزم❤️
متاسفانه من امروزدومین روزتاخیرم بودفک میکردم حتماحامله ام که ساعت۴عصرپریودشدم الهی شماباردارباشی
من روز موعدم زدم
به نظرم نزن ادم هرچی دیرتر بفهمه بهتره استرسش کمتره
نه صب کن فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.