دو روز تاخییر ولی جرعت نمیکنم بی بی چک بزنم چون میترسم منفی شه😭

۱۲ پاسخ

انشالله که مثبت میشی عزیزم یکی بزن
علائم داری؟

بزن ایشالله مثبته

من ۲روز تاخیرانشاالله که خیره

لعنتی ۴روز تاخیر زدم منفی شد

انشالله به جمع مامانا اضافه شییییی بزن خبر مثبتشو بیار برامون🥹❤️

بزن عزیزم منم میخوام بزنم یه روز تاخیر دارم هرچی خدا بخواد همون میشه

خوشگلم توکل کن به خدا اصلا امیدت روازدست نده خدا خودش بهترینش رو رقم میزنه برات

بزن خیالت راحت میشه

تو قراره مامان بشی باید قوی بودنو یادبگیری😎

بزن بابا ازاین بلاتکلیفی درمیای من اینقدر میخریدم تست میزدم حوصله نداشتم صبرکنم تا موعدم اخرم یبار پنج روز ب موعد مثبت شد

ایشالا ک مثبته🤲🏻

انشاالله مثبت بشه

سوال های مرتبط

مامان منیم‌بالام مامان منیم‌بالام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملم 💕 مامان دخملم 💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو رضا🐣 مامان جوجو رضا🐣 هفته هفدهم بارداری
مامان پرنسسم ماهلین مامان پرنسسم ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری