امروز پریود شدم
منم امروز روز 15 بود بی بی گذاشتم منفی بود ولی دیشب در حد چند قطره لکه قهو ه ای دیدم
با بی بی چک مشخص نمیشه
آزمایش خون بده
شیاف پروژسترون هر شب استفاده کردی اگر هر شب استفاده کردی و پریود نشدی تا هفت روز صبر کن بعد ازمایش بده
بخاطر داروهاس حتما
آزمایش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.