۱۰ پاسخ

انقد حرفشو گوش نکن
بچه منم اینجوره بااینا باشه میخوان یکسره بیرون و پارک باشن ب گریه هاش توجه نکن خواهش میکنم

بنظرم زیادی داری پی حرفش میری بزارگریه کنه ازاین کارپیش برده کارشوباگریه به خواسته اش برسه... یه چندوقت یکم تحمل کن تاازسرش بیفته پارکم حدوحساب داره خداصبرت بده
منم دخترم خیلی گریه میکنه ولی برای چیزی که بخادمث آب یاخوراکی واقعا اعصاب برامون نزاشته درکت میکنم خیلی سختته

ببین یه قانون براش بذار
الان پیش ما دیگه صبح تا عصر خیلی گرمه عصرا خنک میشه.دیگه بهش میگم که سبح گرمه باید عصرا بریم وگرنه بچه منم هر صبح میگفت بریم بیرون

ای بابا پیاده ببرش نزدیک خونه

تقصیر خودته یهو اول صبح گریه که منا ببر پارک شماهم چه حرف گوش کن من صدسال نمیبردم..زیادم نباید حرف بچه رو گوش کرد

خوبه خودتون چیزیتون نشده شکر خدا این بچه ها آدمو روانی میکنن بخدا

پسر منم اینجوری بود اینقد بردمش که زده شد خودش

بچه‌ها تو این سن چرا اینجوری آند پسر من وقتی میبرمش خودشو پر پر می‌کنه که برنگرده

اخي عزيزم خدا رو شكر خودتون سالم هستين ،هر چند سخته با گروني و سختي اين روزا انشالا خدا روزي حلال برسونه ماشينتون درست كنين

با آژانس بری بصرفه تره
منم روانی شدم از دست بچه هام دخترم یکسرهههه گریه
عادتش نده ب پارک خیلی اذیت میشی مخصوصا الان ک تابستون

سوال های مرتبط

مامان زهرا🐣🐥 مامان زهرا🐣🐥 ۳ سالگی
خانما دخترم خیلی گریه میکنه الکی خیلی ها یعنی از صبح تا شب دق میده منو
برای هرچی میکنه باهاش بازی میکنم گریه میکنه نمیکنم گریه میکنه
دفتر شو میاره نقاشی بکشم براش میکشم گریه میکنه نمیکشم گریه میکنه
آب میخواد با گریه میخواد
یعنی هرچیزی که فکر این گریه میکنه حالم بهم میخوره از همچی
از صبح ساعت ۷ونیم ۸ بیدار تا ۱۰ شب فقط قر میزنه
هیجا باهاش نمیتونم برم نه بازار نه پارک تو پارک تو نوبت واینمیسته برای تاب همش گریه میکنه تو خونه هم تاب داره هم سرسره
توی مغازه واینمیسته برای خرید همش میره بیرون
دیگه دارم شک میکنم مشکلی باشه
تاخیر هم داره دخترم تو همه چی راه رفتن و حرف زدنش همه کاری
قبلا مغز و اعصاب برده بودم برای تاخیر حرکتیش تاخیر ش بهتر شده همش باهاش کار میکنم توی خونه
فقط گریه هاش روی مخمه
الانم میخام ببرم ولی باز میترسم ببندم به دارو های مغز اعصابی که برای گریه هاش باشه میگن بده
نمیدونم چیکارکنم شایدم ببرم پیش روانشناس بگه چشه
بدنم دیگ نمی‌کشه
به نظرتون عادی الکی گریه کردن؟ بچه ای دیدین اینجوری توی چه سنی خوب میشن؟
کامل حرف نمیزنه ولی خب بازم منظور می‌فهمونه
توی فامیل داریم بچه ۳سال نیم که اصلا حرف نمیزنه به جز ماما و بابا ولی خیلی آروم اصلا گریه نمیکنه حرف گوش کنه
من واقعا نمیدونم چیکارکنم خستم😔😔