۴ پاسخ

منم چند بار اینجوری شدم دکتر آنتی بیوتیک داد برای ده روز سه روز طول کشید تا خوب شه ولی باید ده روز رو مصرف کرد یکبار من بعد اینکه دردش بهتر شد دیگه قرص نخوردم بدتر شدم
و اینکه اون سینه ات که اونجوری شده رو زود زود بده بخوره یا بدوش اینجوری دردش کمتر میشه

من اوایل زایمانم سه دفعه اینجوری شدم عفونت کرده بود بچم سینه سمت راستمو زیاد نمیخورد شیرا جمع میشد عفونت میکرد
الانم انقد نخورده داره خشک میشه دیگه

عفونت نکرده ؟

من اوایل زایمانم اینجوری شدم دکتر انتی بیوتیک داد دکتر زنان برو وگرنه آبسه میکنه دیگه نمیتونی شیر بدی

سوال های مرتبط