۳ پاسخ

دو سه روز اول سخته بعدش راحته .
پماداشو مرتب بزن .سعی کن تند تند عوضش کنید .و روش پمادو بزن با گاز استریل بذار بمونه و موقع تعویض با دستت یه کم حالت مالشی بکش به سمت بالا .محکم نه ها آروم .کمک می‌کنه که حلقه زودتر بیفته ..و هر وقت تونستی روش پارچه بنداز باز بذار یه کم هوا بخوره

یه هفته

یکی دوهفته میکشه

سوال های مرتبط

مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی