۷ پاسخ

خواستی استامینوفن بدی ازین معمولیا نده پاراکید بده من موقع ختنه بهش معمولی دادم همش بالا میاورد حسابی ترسیده بودم

منم 24 روزگی اینا بود بردمش الان خوب شده
انقد خودم گریه میکردم برای بچه ولی الان خوب شده خداروشکر

قنداق سویسی

من که همش میگم بذارم ۱ سالش بشه😑

بهترین کارو میکنی ک ۲۴روزگی میبری
هیچی متوجه نمیشه

زود خوب میشه نگران نباش

منم یه هفته پیش ختنه کردم ادرار اول و دوم خیلی اذیت میشه استامینوفن بهش بده یه چند ساعت اول اذیته بعد بهتر میشه 🥲

سوال های مرتبط

مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان آقا هومن مامان آقا هومن ۷ ماهگی