۳ پاسخ

منم شنبه ختنش میکنم از الان ترس دارم 🥴

استرس نداشته باش عزیزم اصلا گریه نمیکنه قطره براش میده اروم میخوابه

الهی چیزی نیست تا استامینوفن هست دردی نمیکشه و زودی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی