خانما موهای دخترم زیاد نمیشه.. چی بزنم زیاد شه

تصویر
۵ پاسخ

بهش دانه کینوا بده عالیه ولی مراقب باش قاطی نداشته باشه من خودم از سایت سفارش میدم اگه میخوای لینک سایت برات بفرستم

زینک بده..ببرارایشگاه قیچی ب موهاش بخوره ضخیم میشن تارموهاش

با ب
تیغ از ته بزن

پسر منم همینه حتی یه بار از ته زدم ولی زیاد نمیشه پشت سرش هم خیلی کم مو داره

بابا این دربرابر موهای پسر من جنگله🤣🤣🤣
میگن ویتامین ذی و زینک من تازه شزوع کردم ببینم جواب میده

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۱ سالگی