از همسرتون اسپرم رو میگیرن ، شماهم زیر نظر پزشک ازمایش هارو انجام میدی بهت قرص میده برای تقویت تخمک ..بعد یک روز میری عمل تخمک کشی رو انجام میدن ..اینارو باهم جفت و جور میکنن اونایی که قوی ترن رو وقتی لقاح صورت گرفت (البته اگر بخوای میتونی تعیین جنسیت هم انجام بدید که هزینش جداس) وقتی جنین فکر میکنم سه روزه یا چند روزه شد به شما انتقال میدن.
البته اینم بگم اگر شما مشکل جدی داشته باشی یا همسرتون به مشکل خورده بعضی وقت ها نیازه از تخمک یا اسپرم اهدایی استفاده شه🥲
ای وی آف اول ازهمسرتون. میفرستن برای اسپرم. بعد. شمارو میفرستن برای عکس رنگی ببینن لوله هات بازن یا بسته با بود مراحل بعدش. بسته بود دارو اگر. با بود چندتا آمپول که به ناف بازو میزنید. بعد به طبق پریود. میگن کی بری بیمارستان. بعد بیهوشت میکنن. ازت. تخمکات. پانچر میکنن. با اسپرم همسرتون. جنین. میشه. بعد میگن کی بری برای انتقال اگر رحمت عالی بود میگن هفته بعد. اگر نه آمادگی نداشت یه ماه بعد پریودی میگن بری. همین.
وقتی تخمک های شما به سایز درست برسن با عمل و یه بیهوشی سبک از شما تخمک ها میکشن و بعد تو ازمایشگاه با اسپرم همسرتون جنین تشکیل میدن و بعد اگه بدنتون اماده باشه تو همون سیکل بدون بیهوشی انتقال میدن و بعد ۱۴ روز ازمایش بتا میدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.