۵ پاسخ

وای فکرشم برام کابوسه چون پسرم یه نوزادببینه درجا میزنتش خیلی مراقبش باش بذارتوکریر توخونه هرجا میری بذارپیشت

چند وقت یکبار تاپیک بزن که من بخونم هوس بچه ی دوم نکنم

آخی الللهی
یه آغوشی بخر توخونه استفادع کن به کارات برس بنظرم

باهاش حرف بزنی چی؟بهش مسئولیت نگهداری از خواهرشو بده یواشکی حواست بهشون باشه ببین چیکار میکنه
از نطر ذهنی خیلی باید آمادش میکردی قبل دنیا اومدن
یجور باهاش حرف بزن بگو این کوچولوئه تو حواست بهش باشه و...

عزیزم
خوش اومدی به جمعمون🫱🏻‍🫲🏼🦦
بجه رو بخوابون بزرگه رو بردار سرگرمش کن هرجا رفتی با خودت ببر و چشم ازش برندار

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
من جدیدا یه عادت بدی که دارم عصبی بشم خودمو میزنم تو هر شرایطی که باشم
دخترم خیلی بد خوابه همش تو خواب چند ساعت یبار بیدار میشه یه دور گریه دوباره میخوابه
خیلی صبح اذیت بودم چشمام جفتشون بسته بود ساعت ۶ اینا بود که بیدار شده بوذو گریه زاری
متن اینقدززرر خودمو زدمو زدم تو سرو صورتمو جیغ میزدم که الان صدام بالا نمیاد سرمم دزد میکنه🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
چشمام هم میزنن از درد
یعنی کسی که میخواد با روحو روانشش بازی کنه بچه بیاره
بعدم بچه دازیم تا بچه
دختر من گند اخلاق ترین گریه ایی ترین بد اونوق ترین بچه ایه که دیدم
از نوزادیش همینجور بود همش دهنش باز بود در حال گریه های الکی
دیشب پدرشوهرم میگه دختری که روژ میزنه دیگه بزرگه چرا گریه میکنه
دوباره گریهههه که چرا اینجوری بهم میگه
همشششش گریه خسته شدم بخدا
میدونم هر کس تو شرایطت نباشه درک نمیکنه فقط قضاوت میکنه
یعنی دیشب دختر برادرشوهرمو دیدم چه بچه ایی خوب مهربون خوش رو
این همش با بچه مردم بد بود دو بار فقط سیلی زدش چون نزدیک من شد
خیلیییی دختر خوبیه اون تاحالا ندیدم گریه کنه فقط رستا ردش گریه کرد
نمیدونم چرا این بچه هیچ اخلاق نداره🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️