۵ پاسخ

سلام عزیزم وقت بخیر شما آمپول فرنجکت رو زدین ؟چجور بود؟تاثیری داشت؟توی چندساعت بهتون تزریق کردن؟

چیزی که نمیشه، ولی تا جایی که امکان دارد به بچه ب زیر دو سال بستنی ندین. چون زبان رو سنگین میکنه وبچه دیر تر حرف میزنه ، هم سردی زیادش خوب نیست ، شیرینیه زیادش هم خوب نیست .

منم کم میدم بهش

دخترم اکثر روزا بستنی میخوره

چه مشکلی دختر من یه روز در میون یدونه بستنی میخوره😐

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان محمدیاسین💙 مامان محمدیاسین💙 ۱ سالگی