سلام عزیزم وقت بخیر شما آمپول فرنجکت رو زدین ؟چجور بود؟تاثیری داشت؟توی چندساعت بهتون تزریق کردن؟
چیزی که نمیشه، ولی تا جایی که امکان دارد به بچه ب زیر دو سال بستنی ندین. چون زبان رو سنگین میکنه وبچه دیر تر حرف میزنه ، هم سردی زیادش خوب نیست ، شیرینیه زیادش هم خوب نیست .
منم کم میدم بهش
دخترم اکثر روزا بستنی میخوره
چه مشکلی دختر من یه روز در میون یدونه بستنی میخوره😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.