سیب زمینی نفاخه؟

۵ پاسخ

من ازاول زایمان تاالان همه چی میخورم فقط بایدبلدباشی نفخ بچه روبگیری همه چی میتونی بخوری

بله بله والا همه‌چی برای مادرهای که شیر میدن و نوزاد کولیکی دارن نفاخه. ایییی از درد کولیک من هیچی نمیخورم انقدر که از دل درد بچه ترسیدم

نفخ من نشنیدم ولی میگن سنگینه و دیر هضم

بله
سیب زمینی و ماکارونی

اره میگن نفاخه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی